16.11.07

Най-добрата реклама на света?

Keine Staus. Keine Hektik. Keine Cocktailparties. Keine Handys. Keine Meetings. Keine Kompromisse. Kein anderes Bier. Wie das Land, so das Jever.


Тази кампания на Йевер стартира през 1995 г. и до сега, след има-няма 12 години, спотът продължава да се върти с голяма честота по немските телевизии. В интерес на истината идеи да бъде заменена е имало неколкократно, а веднъж е спряна, но върната скоро след това. Текстът е променен леко от първоначалната версия, която гласи:

Keine Staus. Keine Termine. Keine Hektik. Kein Stress. Keine Kompromisse. Kein anderes Bier. Wie das Land, so das Jever.

12 години са адски много, особено за реклама - не съм проверявал, но се съмнявам, че съществува друга такава кампания. Спомни си само какво те интересуваше и занимаваше през 1995 г. Посланието й, обаче, не се влияе от времето. Напротив - дали обективно или не, ежедневието ни става все по-забързано, изнервящо и несигурно, а фризийското спокойствие - все по-желано и недостижимо.

Първоначално маркетинг отделът на Йевер се е опасявал, че финалния кадър може да бъде възприет като падане на пиян човек. За щастие от Юнг фон Мат са настояли да го запазят и по този начин да завършат внушението за сигурност и пълна свобода.

А бирата? Ами тя е типичен немски пилс, но със характерна силно изразена горчивина. Friesisch herb.

Няма коментари:

Публикуване на коментар