Форд по 3
Мондео трябва да е флагман на компанията в Европа, но с последните няколко серии все нещо не им се получаваше. Моделът от тази година трябва да прокара новият "кинетичен" дизайн на Форд, но според мен истината е малко встрани. От известно време се носят слухове, че компанията ще се раздели с Волво и Джагуар - явно не им се удава да управляват европейски марки. Изглежда за "чао" дизайнерите са чопнали това-онова от характерния им външен вид, така че Мондеото прилича по-скоро на кръстоска между S80 и XF, т. е. хич не е зле.
Мустанг се превръща в легенда още с появяването си през 1964 г. - напомпан роудстър на ниска цена няма как да не успее в Америка по това време. Форд нещо оплитат конците през 90-те с някакви укротени версии и почти го принизяват до статуса на сеемеен автомобил, но през 2005 г. истинския Мустанг се завръща с див, ръбат и агресивен дизайн. Тази година излезе специалният тунинг на Шелби GT500, който догодина ще бъде последван от GT500KR - най-мощния Мустанг евър! Гррр...
И за да докарам бройката до 3, ти представям Форд Еърстрийм, съвместен проект с един от най-големите производители на каравани. Все още е концепция, но с чисто ново и работещо хибридно захранване (каквото и да разбират под това американците). Като нищо ще се появи на пазара, а и няма да е учудващо скоро футуристичната му визия да си е съвсем в реда на нещата.
Няма коментари:
Публикуване на коментар