5.7.07

Кейбълтел съкс 2

Отново ще те занимая с Кейбълтел - първата публикация по темата тъкмо изпадна на втора страница, а същевременно нещата взеха да придобиват абсурдно-комичен вид.

Тъй като отделът за обслужване на клиенти очевидно не си дава зор, на клиентите им остава да се обслужат сами. Така де - защо ще му дебел вратът на вълка иначе?

Сайтът предложи цели две новини: първата се отнася до пакета от кабелна телевизия и интернет, който аз ползвам и плащам по 20 лв. за двете, т. е. общо 40. Оказва се, че същото, но под името Дабъл плей се предлага на цена от 36 лв. ОК, ще минем на Дабъл плей, а с 4-те кинта бакшиш за предишните месеци могат да се почерпят по едно, ей така за здраве на клиентите.

Втората е, че след обединението с Естнет Кейбълтел вече гордо предлага цифров пакет, където слава богу, срещу малко доплащане се предлагат качествени и гледаеми телевизии. Слушай сега, обаче - за да се абонираш за цифровите канали трябва да разтрогнеш договора си с Кейбълтел, да отидеш в офиса на Естнет за същия район и да подпишеш нов договор с тях, след което те ще ти включат допълнителните канали (това на сайта не го пише де). Аз лично си представям още няколко усложнения, като инсталационни такси, пренасяне на предплатения абонамент за HBO и т.н., но ще се оставя да ме изненадат на място.

4 коментара:

Unknown каза...

Аз от 17-ти юли до днес - 20 юли ги чакам да ми свържат устройството за цифрова телевизия! На 17-ти ми вързаха тенекия да ги чакам. После трябваше да ги чакам. Днес го сложиха, но след 15 минути вече нямаше звук и цял ден не мога да ги накарам да ми изпратят техник! Нямали връзка!!! Обещават, разбират ме и - нищо! А като изтече работното време вече казаха, че съжаляват, но вече е изтекло! Тези телефони за връзка фактически звънят на едно и също място, което е пълно с хора, които не смятат че трябва да обслужват клиентите, а да ги мотаят до изтичане на работното време. Ако някой знае начин да бъдат накарани нещо да свършат, моля да каже!

plamenj каза...

Ми честито, че поне имаш все пак - ние чакаме да им доставят устройства, защото са ги свършили, и да се обадят по някое време другата седмица.

Явно целта е повече хора да цакат по 5 лв. екстра за цифрова и я постигат - след като не могат да смогнат.

В кой квартал си, бтв?

Unknown каза...

Аз съм стар кейбълтелец от район "Хиподрума", но сега нали можем навсякъде да плащаме и си сключих анекаса с касата на Неофит Рилски 28, която обаче не отговаря току-така на номерата, обявени за простосмъртни клиенти. Свързвам се със 111 и ставам все по-нахална, но то друг начин няма! Те си имат сигурно някакви секретни начини за връзки помежду си и, АКО ПОЖЕЛАЯТ, може и да се свържат. Едно момиче накрая (днес) взе, че пожела да си свърши работата, и аз вече я гледам въпросната цифрова телевизия. Чат-пат по някой канал изпада нанякъде (например все едно от 4-те Rai го няма, ама нейсе...).
Желая на всички здрави нерви и много късмет!

plamenj каза...

хех, (почти) съкварталец :-)

Публикуване на коментар