14.12.07

Адвокат Борат 3

Както се очакваше, мълчанието на Тодор Батков не продължи дълго. За рекордно кратко време след обета да не дава изявления пред медиите и в жестока конкуренция със Станимир Стоилов, Гриша Ганчев и други видни футболни деятели той натрупа достъчно материал за ново издание с боратковизми.

7. Освен играчите от ДЮШ привлякохме и двама играчи от най-класното първенство* на света. Искам да отбележа, че те са действащи играчи, а не гастрольори или наемници.

6. Чакам подаръка. Нека ми се обади. Но не съм усетил да са ме прегазили слонове.

5. На терена се срещнаха две мишки и едната беше по-окумуш от другата.

4. Не е платено** на някои от играчите, да. Исках да гледам на някои от тях сеира, защото една групичка се среща с мен само, за да обсъждаме финансови въпроси. Ще им ги дам след мача за купата с Черноморец.

3. Горд съм, че в Левски е маршалът на българските треньори.

2. Всичко върви по план, трябва да изнесем Левски в друго първенство. Това не е футбол, което се показва. Ние играхме футбол, а другите скриха топката.

1. Аз съм ловец и сега е брачният период на дивите прасета. Две тригодишни глиганчета, които не могат да се доберат до свинкята, защото големите не им дават. Въпреки това те също се борят помежду си за нещо - това представляваха Левски и ЦСКА в дербито.

* Предполагам само, че става дума за бразилското първенство.

** Това, което не е платено са премиите на играчите за участието им в ШЛ преди година и половина.

2 коментара:

Erbabic каза...

Този е голЕм не само на мустаци... Вижда се как ръководи любимия ми отбор.

Очаквам тема и за Прамот/Томовата колиба

wintryburning каза...

Още една причина да съм ЦСКА-рче!

Публикуване на коментар