12.10.07

Изборни

Ето ти един богат, но, представи си, непълен списък на кандидатите за кмет на София. Правят впечатление 2 неща: големият брой кандидати подкрепени от комунистически и социалдемократически формирования и решението на някои представени в парламента партии да извадят "силни" кандидатури, които обаче неизбежно ще се провалят и ще бламират както кандидатите, така и партиите.

Александър Николов (Народен юмрук); Антония Първанова (НДСВ); Бойко Борисов (ГЕРБ); Бриго Аспарухов (БСП); Венцислав Кърпачев (Съюз на комунистите в България); Виктор Серов (ПД Социалдемократи); Виктория Данева (БКП); Владимир Брезоев (независим); Георги Владимиров (ХСС); Георги Вълчев (Зелена партия); Диана Маринова (БСДП); Димитър Кожухаров (БРСП); Димитър Николов (БНРП); Драгомир Драганов (ЛИДЕР); Калоян Методиев (Общество за Нова България); Константин Папазов (ДП); Мартин Заимов (СДС, ДСБ); Милан Миланов (ССД); Никола Николов (Национален идеал за единство); Павел Кънев (Български социалдемократи); Павел Чернев (НЗП Никола Петков); Петко Тодоров (Комунистическа партия на България); Петър Манолов (БНПП); Радко Ханджиев (Единен национален фронт); Силвия Томова (Камара на експертите); Симеон Драгов (Партия на българските комунисти); Симеон Фиданов (независим); Слави Бинев (Атака); Юлияна Дончева (Съюз БГ); Явор Генов (независим)

Общо взето е ясно, че битката ще е между Марин Заимов и Бриго Аспарухов за това кой да излезе на балотаж срещу Бате Бойко.

П. С. Аз лично няма да гласувам. Линкнати са страниците на кандидати, за които знам.

2 коментара:

Erbabic каза...

И аз няма да гласувам. Мислил съм дълго по темата и съм решил - няма да подкрепям никого само за да не спечели друг!

plamenj каза...

интересен аргумент :-)

моят е по-прозаичен. постоянният ми адрес не е софийски и хич не ми се занимава да заявявам желания пред общината и глупости...

Публикуване на коментар