2.12.11

Тъп като клип на Бритни Спиърс

Не знам кога съм нужен и кога съм ненужен, не разбирам кога трябва да съм мил, сериозен, разбиращ или безличен и кога трябва да съм смел и лекомислен. Не знам кога ми се подиграват и кога ми се смеят на шегите, кога трябва да говоря, кога трябва да мълча, кога съм необходим и кога трябва да си ходя, кога е рано и кога е късно. Не знам кога трябва да съм силен, кога мога да съм обиден, кога мога да съм слаб, кога мога да разчитам на теб и кога не мога, колко съм жалък, колко съм важен и колко незначителен. Не знам кога трябва да съм весел, дали мога да съм щастлив, кога трябва да продължа до края и кога не ми е разрешено, не знам как да ти кажа, че е смешно да си купиш пензум, къде продават красиви столове, какви олдскул мутри съм видял сутринта, ей така. Не знам какъв съм, кой съм, къде съм, дали ми вярват или не, кога досаждам, дали мога да споделям или умея само да натоварвам. Знам, че когато не мога да имам нищо, разрушавам всичко.

4 коментара:

Анонимен каза...

Последното изречение е симптоматично за теб и ти дава отговор на всичките въпроси преди това.

Анонимен каза...

One thing only: пензум онова за боядисването ли е?

plamenj каза...

Да

Анонимен каза...

Добре

Публикуване на коментар