12.4.10

Знамена на рекламата 3

Започвам третата част от оформящата се поредица, посветена на неизчерпаемия и неповторим рекламен криейтив със скорошна българска кампания - Гората не е само дървесина, която между септември миналата година и март е събрала над 60 хиляди посписа в Националната петиция за защита на българските гори (т. е. зеленото се е вдигнало леко).

Тези реклами на фризьорски салони съм ги споменавал вече в Разни, ето ги сега в пълния им блясък - имената на отделните визии са пънк, емо и офис.

Юниън Джак, малко по-подреден.

Следват няколко реклами на Международния фестивал на храната в Сидни миналата година, които станаха доста популяни онлайн, въпреки, както правилно ще отбележиш, сходството им с кампаниите на магазините Пикадили и полските Пьотр и Павел, осъществени доста преди това. Пускам всички визии, защото са направени красиво и апетитно. Ако искаш да ги разгледаш в пълен размер, цъкни тук.

Ди Ейч Ел участва с цели две реклами - свързвайки Канада и Швейцария с червена линия и с тези календарчета за бюро.

Не особено хитро, но все пак интерактивно ентри от Петробрас - внимавайте все пак да не скъсате страницата.

Накрая, малко изкуство - първо, плакатите на унгареца Петер Поч.

И две визии от поредицата Това не е Америка на Стефан Маса-Бидал.

(Знамена на рекламата, Знамена на рекламата 2)

3 коментара:

Елена каза...

Как съм пропуснала първа и втора част, не мога да си го обясня?!?!
Много добра поредица се заформя! Определено харесвам българската реклама.

Георги и Краси каза...

Мда и аз съм пропуснала, харесва ми. Мерси за рекламите, отивам да разглеждам и другите.

Пламен каза...

Не мога да повярвам, че все още има хора, които не са си сетнали [TMB] за хоумпейдж ;-)

Публикуване на коментар