8.4.09

Знамена на рекламата 2

Скоро след първия постинг по темата ми стана ясно, че ще трябва да има продължение. Този път акцентът върху знамената на Бразилия и Япония, учи, е неизбежен.

Започвам с българския принос - Дневник са решили да акцентират върху сериозността си като медиа, изрязвайки хабсбургското жълто от флага на Бразилия.

Тойота пък са спечелили някаква дебела обществена поръчка в Боливия (с президент Ево Моралес, първа дружка на Уго Чавес, сещай се) и се хвалят с това.

Японски ресторант в Индия.

Чееерно и бялоооо... всъщност слаба работа.

Нали ти казах, че ще има много Бразилия.


... и много Япония. Сещаш ли се за какво е тази?

Тук самите Адс ъф дъ Уърлд са се заровили в клишето. Серията включва комбинация от корпоративни лога и националните флагове на Република Корея, Пакистан (логото е на азиатската тв мрежа Стар) и Шри Ланка.

Знамето на американските полицаи.

Приключвам с една забавна анимация, за това, какво би се случило с националните флагове, ако бяха преправени по препоръките на кофти клиентите на рекламните агенции, и не толкова забавен клип за кървавите войни.

Това е. Ако има нещо ново, ще обадя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар