24.10.09

Сори






Това са петте реклами от кампанията за старта на българското издание на списание Ролинг Стоун (оставил съм рекламното изречение само в последната, да не ти досади). Не е като да е нещо невиждано, но визията е богата и концентирана, с рядко креативна за България типография - няма как да не я похваля. Кампанията е дело на рекламна агенция Дъ Смартс и повече за нея може да прочетеш тук.

14 коментара:

Rosen Hinkov каза...

Яко

Александър каза...

Ubercool!

Katz каза...

"Научи" първо прочетох като императивна форма и викам кво става :-D Не е зле идеята.

Комитата каза...

на мен ми идва претенциозна тая кампания. то не че съм си купувал списания в последните 10 години. на море си купувам ама то не се брои.

Борис Луканов каза...

Радо и Гери са направили наистина много силни, впечатляващи и таргетирани визии, готови за награда от някой рекламен фестивал. Но...
да правиш ново списание днес, малко ми прилича като да си купиш фабрика на 8 септември, 1944 г. :-))
А и при цялото ми уважение, едно 23-годишно момиченце, без извоюван авторитет в музикалните, медийните, рекламните, ако щете и политическите среди у нас, без житейски опит и доказан журналистически талант, без да се е докасвало до онази субкултура, която направи списанието легенда и култ в САЩ, трудно би могло да наложи успешно такъв проект в България...Все пак успех:-)!

plamenj каза...

Или по-скоро: да правиш МУЗИКАЛНО списание днес, малко прилича като да си купиш фабрика на 8 септември 1944 г.

Странно, винаги съм възрприемал Rolling Stone като микс на претенция и мейнстрийм, така че кампанията е ОК.

RMPG каза...

Аз пък си мисля, че това е идеалната възможност за това 23 годишно момиченце, да докаже на хората като Борис, че може да направи всичко това. Пожелавам успех, късмет и още повече желание на хората с идеята. :-)

Анонимен каза...

Не ми харесва че надписите като цяло са малко различни и на моменти бягат от идеята. С "чалгата е шит" - добре, ползвани са доста атрибути емблематични за тази култура, така да се изразя, но в "изборите не са шопинг" виждам съвсем друга визия, където няма колаж, всичко е рисувано. А в "слънчев бряг е хел" пък се изчерпва с крановете на строителната площадка...
Както казваш - не е нищо ново под слънцето /веднага се сещам за една реклама на JEEP/ ;)

plamenj каза...

Ами да, даже трябваше всички надписи да са в черна Helvetica, какви са тия дизайнерски своеволия!?

Анонимен каза...

да не би да си от екипа Дизайнери, та се засегна толкова :)))))))))))

Анонимен каза...

Под -различни- имах предвид, че изпълнението на петте надписа е различно и събрани на едно място нещо не се връзват.

boRed каза...

Един линк по темата : http://www.typographyserved.com/Gallery/Alphabetical-industrial-typography/51062
напомни ми на плаката с антените =)Иначе са интересни рекламните плакати хубава идея и реализация. За похвала =)

И един въпрос не по темата :
знае ли някой как се казва шрифта дето ползват в програмата за заглавията на статиите, серифният с отрязани краища на малките а, е и подобно.
Незнам дали някога го е имало като линк горенаписания сайт, но ако не тогава разгледай го има много неща, а има и хубави =)
Поздрави

plamenj каза...

Всъщност, в Разни 57 съм го линквал :-)

А в Програмата, която е пред мен, за заглавията ползват един шрифт Renault, ама не знам дали за него говориш

boRed каза...

Да да Renault е въпросният шрифт =)
Мерси Пламен.
А май Разни 57 съм ги пропуснал...
Не съм бил на тая лекция =)
Поздрави !

Публикуване на коментар