Магнус солум
Още когато Загорка показа ъпгрейднатото си лого и половинлитрова бутилка беше ясно, че ще последват промени и в другите продукти с марката. Вчера Александър ме пингна, че новата Магнум бутилка е видяла бял свят, макар и само на прес рилийз ниво, а съвсем скоро ще стане обект на масирана рекламна кампания. По начало съм предубеден към бирата в PET опаковки, но явно генерира достатъчно добри продажби за пивоварите да обърнат по-голямо внимание на дизайна й, който, съответно, да стане обект на ревю.
Всъщност, както и да я гледам, мнението ми за новия вид на Загорка Магнум, клони към неодобрение. Ето ти цели три погледа:
1. Зимата тъкмо отмина, а за 2-годишната Ема тя е сезона на непрестанните настинки, една от които още я мъчи. А майка й я мъчи с всевъзможни лекарства - сиропи и хапчета за кашлица, капки за нос, сиропи свалящи температурата, витамини. От всичко това Ема безусловно обича течен витамин Це, при все синтетичния му дъх и кисел вкус. Е, ако формата на новият Магнум прилича на нещо, то това е ампула с витамин Це.
2. Докато пиша това пред мен има Холстен в еднолитрова PET бутилка, също отскоро на пазара. Сходствата не могат да не бъдат забелязани - изнесен основен етикет на гърлото, обгръщащ и капачката, и голямо наклонено релефно лого върху пластмасата. Разликата е там, че Холстен изглежда добре, стабилно и на място.
3. Сибъртхед са рециклирали няколко свои стари идеи - позицията на етикета пунтира решението при литровия Кайзер, а хоризонталната лента - това при Еделвайс. Новото - формата явно е правена за да бъде уникална и лесно различима, както и да е удобна за хващане, избягвайки крайно неприятното огъване на пласмасата в ръката. Е, манджата се е получила пресолена, с прекалено много не пасващи си детайли. Няма как да знам преди да пробвам, затова следното е само предположение - стесняването в основата на гърлото не следва ли да води до разпенване на бирата при наливане?
П. С. Това, представи си, се оказа стотния постинг с етикет Дизайн, уау!
Всъщност, както и да я гледам, мнението ми за новия вид на Загорка Магнум, клони към неодобрение. Ето ти цели три погледа:
1. Зимата тъкмо отмина, а за 2-годишната Ема тя е сезона на непрестанните настинки, една от които още я мъчи. А майка й я мъчи с всевъзможни лекарства - сиропи и хапчета за кашлица, капки за нос, сиропи свалящи температурата, витамини. От всичко това Ема безусловно обича течен витамин Це, при все синтетичния му дъх и кисел вкус. Е, ако формата на новият Магнум прилича на нещо, то това е ампула с витамин Це.
2. Докато пиша това пред мен има Холстен в еднолитрова PET бутилка, също отскоро на пазара. Сходствата не могат да не бъдат забелязани - изнесен основен етикет на гърлото, обгръщащ и капачката, и голямо наклонено релефно лого върху пластмасата. Разликата е там, че Холстен изглежда добре, стабилно и на място.
3. Сибъртхед са рециклирали няколко свои стари идеи - позицията на етикета пунтира решението при литровия Кайзер, а хоризонталната лента - това при Еделвайс. Новото - формата явно е правена за да бъде уникална и лесно различима, както и да е удобна за хващане, избягвайки крайно неприятното огъване на пласмасата в ръката. Е, манджата се е получила пресолена, с прекалено много не пасващи си детайли. Няма как да знам преди да пробвам, затова следното е само предположение - стесняването в основата на гърлото не следва ли да води до разпенване на бирата при наливане?
П. С. Това, представи си, се оказа стотния постинг с етикет Дизайн, уау!
3 коментара:
sux
може и така да се каже за по-кратко.
По данни на Съюза на пивоварите за 2007 г. PET бутилките са формирали 41% от оборота на членовете й. Само стъклото е повече - 51%. В този ред на мисли трябва да се внимава какво се пуска там, като продукция. Аз засега ще се въздържа от коментар по обективни причини.
Публикуване на коментар