15.4.08

Мейк дъ лого бигър!

Преди десетина дни онлайн букмейкърът Спортингбет стана спонсор на Славия - хитър избор, тъй като двата родни псевдогранда са запазена територия на мобилните оператори, а пък белите са наричани "тотаджийски отбор" заради неочакваните резултати в мачовете им.

Фотограф: Юлиана Николова (Sofia Photo Agency)В първия мач с логото върху екипите срещу ЦСКА обаче си пролича проблем, с който вече съм се сблъсквал с Геймбукърс - единствения начин да събереш твърде дългия уърдмарк на фланелките е да го смалиш до такава степен, че той да стане на практика невидим, както за феновета на стадиона, така и по телевизията.

Междувременно президентът на Славия Венци Стефанов иронизира Локомотив София като заяви, че "спонсорът няма специално изискване към нас да поставим логото му отзад на гащетата си", изказване което само седмица по-късно бе опровергано, макар и не буквално.

(c) www.pfclitex.com Bonchuk AndonovТази събота срещу Литекс белите излязоха с екипи, на който името на Спортингбет е изписано на два реда с огромни главни букви, а надписът на гърба - преместен над номера на играча, вместо под него, както беше в предишните 2 мача. Решението със сигурност е извън всякакъв бранд гайд, но гарантира видимост.

4 коментара:

Юнуз каза...

Само не мога да разбера защо са им тия главни букви. Всички, освен bwin, са някакви аматьори.

Пламен каза...

Мда, ако знаеш само откога се чудя каква е тая обсесия с главните букви ;-)

Юнуз каза...

В случая с Геймбукърс паната на стадионите -- бели главни букви на черен фон -- бяха по-драстични.

Пламен каза...

It wasn't me е единственото, което мога да кажа ;-)

Публикуване на коментар