23.5.07

Синьо лято

Това лято може да звъниш като мен - с мелодията от Синьо лято (макар аз да си звънкам така от миналото още). Музиката е написана от Кармело Бернаола и можеш да си я свалиш от като mp3 или в по-съкратена amr версия.

А сега малко повече за сериала, истински култ в Испания през 80-те, а и в много източноевропейски страни. В 19 серии се редуват забавни и доста сериозни теми за порастването, като развода, секса, смъртта, отношенията с родителите, любовта, околната среда. Действието се развива по време на привидно безгрижната ваканция в курорта Нерха на Коста дел Сол. Главните герои са децата Хави, Тито, Беа, Панчо, Пираня, Кике, Деси, художничката Хулия и стария моряк Ченкете. Сериалът е излъчван 11 пъти по TVE досега, в България за последно го пускаше Евроком миналата година.

След последната серия, когато умира Ченкете, в Испания настава траур, а новината е водеща във вестниците. Антонио Ферандис, който играе Ченкете, почива наистина през 2000 г. От останалите актьори Мария Гаралон (Хулия) и Хуан Хосе Артеро (Хави) продължават да са играят във филми, но на другите нещо не им понася славата. Първоначално Панчо и Хави се пробват като музиканти, но се провалят, а в последствие Панчо има проблеми с наркотиците, Пираня е преподавател, Тито - рецепционист в хотел именно в Нерия, Кике - фотограф, Беа и Деси, сестри в реалния живот, работят в болница.

В Нерия има улица на името на всеки един от героите, а в Симеоново - улица с името Синьо лято.

6 коментара:

Анонимен каза...

Мнооого благодаря за инфото :) Върна ме сто години назад

Анонимен каза...

този филм е прекрасен.толкова различен от сега.мечтата на всяко хлапе,и не само.още ми се насълзяват очите като го гледам.но имам само 16 серии.така ми се иска да се върна в 3 ти клас.

Анонимен каза...

тва е много хубаво филмче

Анонимен каза...

бяха хубави времена:(

Анонимен каза...

Носталгия,носталгия... :(

Анонимен каза...

Един от най-яките филми от детството ми.

Публикуване на коментар