4.5.07

Автопортрет

Тази седмица приключва месеца на джусочитателя. Аз участвах цели 7 пъти с брандинг линкове. Един от страничните ефекти на това да контрибютваш за дадена секция е, че не обръщаш достатъчно внимание на другите. Е, връщам се към активно четене за реклама и дизайн.

Покрай приключването трябваше да предоставя визуална идентичност и ето, представям ви, та-тааа, моя автопортрет.

Още на пръв поглед е видно, че нямам шанс да спечеля Биг Брадър - защото не съм "истински" и не съм "себе си". В интерес на истината, дори от рисунката да не струи невиждана красота и елегантност, смея да твърдя, че съм се докарал малко по-хубав от обикновено. А сега малко авто творчески анализ (защото аз, за разлика от литературните ни класици, нямам намерение да чакам разни средношколци да анализират творенията ми в милиони класни и контролни). Очебийни са влиянията от поп-арта и вектор-арта, демек изобразен е съвременен човек с корени в 70-те! Освен това ясно се вижда лявото ушенце, т. е. не съм се нашльокал с абсент предната вечер, в следствие на което да го клъцна за да съм по-импресионистичен.

Ммм... мисля да обявя конкурс за това къде е правена изходната снимка. А? И награди ще има. (Краси, щото знае, няма право да участва)

2 коментара:

Анонимен каза...

Niki: eiii, Plamecnho, tova ti li se bre :)

plamenj каза...

ма много яко съм се направил, а?

Публикуване на коментар