27.6.11

Знамена на рекламата 4

След първата (от 2008 г.), втората (2009) и третата публикация (2010) по темата, както и спешъла след бедствието в Япония (2011), не ми се вярваше, че ще се стигне до четвърта част. Но оказва се, рекламистите по цял свят са си бъркали в носовете творили неуморно в жанра "рекламни визии, основаващи се на национални флагове" и през изминалата година.

Аржентина и Англия се сблъскват не само по въпроса за Фолклендските острови, но и на ръгби игрището.

Глобалното затопляне = потоп в САЩ, Китай, Бразилия. Пфю, и този път ни се размина.

Хм, САЩ, Китай и Бразилия отново са на мушката, странно...

Туристическа агенция открива, че ако завърти едно знаме се получава друго. Никога нямаше да се сетя сам, пичове.

Няма милост за червената точка. Време е за суши!

Точно така - суши.

Рекламна пауза с три не толкова комерсиални неща.

Париж + Бомбай = ВНЛ

А за финал - серия от 19 плаката от П. Дж. Тиърни за актуалния сезон на Формула 1. Хайде, до скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар