6.6.11

Логотворителност: НАТФИЗ

НАТФИЗ е оная тежка сграда на Раковски, покрай която минаваш с лактите напред - заради постоянното присъствие на туфи младежи по первазите на прозорците към тротоара и около тях, опитващи се да изглеждат поне също толкова тежко. Същите тия младежи, като вземат тапия (тапия е дума, която научих от 24 часа) и излязат на сцена, декламират досущ пионерчета, рецитиращи стихове от заслужил поет на партиен конгрес, ама нищо, иначе са пичове... Та, тъй като името на ВУЗ-а е Национална академия за театрално и филмово изкуство "Кръстьо Сарафов", според граматиката З-то в абревиатурата трябва или да отсъства или, от нея да мине, поне да е с малка буква. Принципът "да превърнем дефекта в ефект" по принцип ми е чужд, но, хайде, в случая би се получил хем ефективен, хем ефектен ефект. Абе, мисля си за нещо такова:


5 коментара:

Nadinka каза...

NATFA vs NAFTA? :)

sky_mender каза...

З-то отделено автоматично става тройка.
Иначе негативното пространство на трой..., така де - З-то, ми прилича на крачета на декламиращо човече с ръка на гърдите, нищо че е само втората му 1/2 :)))

Ако съм пропуснала да спомена - фен съм ти на логотворенията.

plamenj каза...

@Nadinka NAFTA, BAFTA, MAFTA...

@sky_mender Чак човече не съм слагал в тройката, зъ-то де :-)

Анонимен каза...

Много формално лого.
Прилича ми на гърба на тениската на Трифон Иванов САЩ '94 ;)

plamenj каза...

Направо може да сменим името на ТУНЬО3

Публикуване на коментар