3.5.11

Ти си роза, ти си крем...

Това са парфюмиращи бонбони Део от Алпи. За неизбежния уатдафък момент е приготвено въздълго обяснение от задната страна на опаковката. Цитирам свободно: продуктът е създаден с цел удовлетворяване на нарастващото търсене и взискателност на потребителите към твърдите бонбони и допълнителните ефекти, присъщи на нутрикозметиката. Део са разработени на основата на няколко посочени изследвания на японските учéни Асаку Акияма и Кенджи Ито. Та, според тях, оралното приемане на розово масло води до отделяне на неговите компоненти, най-вече гераниол, от кожата и тя започва да ухае. Сега муам бързо една карамелка и ако ти замирише на рози, да знаеш, че е от мен...

П. С. Да, това е автентична снимка на фона на паркета в спалнята ми!

11 коментара:

أمل каза...

ахахаха това сериозно ли?! :D

أمل каза...

"Now muam karamelka a quick and if you zamirishe of roses, you know it is me"

Обичам тези "преводачи" :)))

plamenj каза...

"муам" задължително трябва да влезе в google translate, не знам защо го няма там сега :-)

Змей каза...

Хахаха, муайте карамеки смело! :D
И да кажете, ако проработи! ;)

أمل каза...

:D
Аз ще пробвам да набивам бира, поне съм сигурна, че работи!

trakatumka каза...

искам ги тез бонбонбонки, бе! :Д

trakatumka каза...

леко се поотплеснах с бонбонките ;-)

Анонимен каза...

Чини ми се, че тия бонбонки имат за цел да парфюмират нещо страничния ефект от поглъщането им, ама айде, да не се втелясвам :)
И какъв паркет?! Това не е ли ламинат? :-D

plamenj каза...

Пипи, аз съм на 30+ години - ние на ламината викаме паркет.

Анонимен каза...

Е, аз да не би да не съм в тая категория? :) Тия оправдания не минават :-Р

Анонимен каза...

Никъв *** не става от тези бонбони. Изядох вече няколко и не мирише изобщо... язък за мерака дето имах!!!! :(

Публикуване на коментар