Лого ревю: Вивател_БТК
Преди 2 месеца предвидих визуален ъпгрейд на логата на БТК и Вивател, но препотъчах започване на чисто с изграждане на нова идентичност. За добро или лошо се оказах прав.
Решението, което се налага в последните реклами на обединената компания, може да бъде оценено като компромисно, лошо, умно, временно и много други начини, но със сигурност е едно - невиждано никъде досега. Графичните елементи - усмивката на Вивател и точките на БТК са пенсионирани, а двата осиротяли уърдмарка са съединени посредством долна черта, дълга толкова, колкото е необходимо според случая. Цветовете очаквано са редуцирани до оранжево. Вътрешнофирмено това може да има някакъв смисъл, но в комуникацията с клиентите не носи никаква добавена стойност, напротив, действа леко объркващо. Ако в БТК случайно решат да се стегнат и да оправят брандинга си, знаят къде да ме намерят ;-)
Решението, което се налага в последните реклами на обединената компания, може да бъде оценено като компромисно, лошо, умно, временно и много други начини, но със сигурност е едно - невиждано никъде досега. Графичните елементи - усмивката на Вивател и точките на БТК са пенсионирани, а двата осиротяли уърдмарка са съединени посредством долна черта, дълга толкова, колкото е необходимо според случая. Цветовете очаквано са редуцирани до оранжево. Вътрешнофирмено това може да има някакъв смисъл, но в комуникацията с клиентите не носи никаква добавена стойност, напротив, действа леко объркващо. Ако в БТК случайно решат да се стегнат и да оправят брандинга си, знаят къде да ме намерят ;-)
5 коментара:
Остро се надявам когато най-сетне издадат български учебник по логознание да го включат тва лого... за да си проличи как не трябва да се прави. Тва комбинация малки-главни, безумни т-та и т.н., липса на кьорава връзка между елементите... бррр. :(
От друга страна тва е комапния на гепципаричковци с цел да се... пригответе се... гепцат парички, точно така, и смятам, че им е силно през оная работа какво лого имат, пък и не заслужават читаво лого. Аз бих им плеснал един Уеб 2.0.3.9.4.3.5.49.Ь9 Комикс Санс с Рейнбоу градиент. И четирицветно сребърно, за пиниз ;)
ПП. Въобще Пламене, брат, таквиз конкурси се печелят с петминутки. Номера е да се обадиш на клиента и леко чисто и просто ( като къпан полицай ) да подбиеш цената на конкурентите с 80 %. Действа безотказно :P
Единственото оправдание, евентуааално, е да е временно решение, докато си направят пълен ребрандинг...
Ще е трудно при положение че не правят разлика между ребрандинг и ребра на дансинг. ;)
Добавка: БТК продължава да дълбае по темата "долната черта като корпоративна идентичност": http://www.photosynthesis.bg/?konkurs=19
Публикуване на коментар