4.8.08

Блог 3.03

Направих няколко промени по изгледа на блога в последните десетина дни - размених някои от секциите в сайдбарите и добавих автоматичен превод на английски, който освен да те разсмива дава и представа за темата на постинга на случайно попадналите тук иностранци.

Най-важното е интегрирания формуляр за коментари, който липсваше в Блогспот досега. Въвел съм и ограничена модерация на коментарите, но условията за това си остават все така либерални - още не съм имал сериозна спам атака, а троловете са толкова умилително глупави, че не искам да те лишавам от тях. Да чукна на дърво, новостите, идващи напоследък от Блогър ин драфт, са към по-добро.

Благодарение на ей това умно приложение пък блогът се показва нормално, т. е. на кирилица и редовно, във Фейсбук.

А да, и да те питам, реклами и блогрол да слагам ли?

5 коментара:

Анонимен каза...

па, без реклами тоя блог за какво ти е? :)

аз се водя от маркетинговото учение на апостол апостолов и знайш ли кви кинти барам!

plamenj каза...

Кви? :-)

soregashi каза...

Ако не си зажаднял за пари от реклами, по-добре без тях :). А това с превода... ахаххахахахахахаха... по-глупави само в замунда съм виждал :), но е простено, все пак това е Гугле :)

Aleksandar Krumov каза...

Къде ше ги слагаш тия рекламки? Ако няма да загрозяват, може:)

Блогрол слагай, само ако съм в него, хихи.

B.Parashkevov каза...

Може да пробваш услугите на Fortumo. От днес се предлагат и в България. Може да създадеш SMS услуги за сайта ти. Бързо е, лесно е и позволява да подобриш интерактивността на сайта си + печалбите от него. Провери на адрес
http://bg.fortumo.com

Публикуване на коментар