Feelife! Или аз не мога да схвана закодираното като
таксуван живот послание или някой отплеснат дизайнер е изял малката, но важна буквичка
r.
Предлагам следващата кампания на водка Мери Джейн да се съсредоточи около изображения на магистрални труженички и мине под мотото
Feelove.
3 коментара:
по скоро feel Life е идеята ако питаш мен, но аз определно също като теб, бая време се чудих на рекламата на иначе несимпатичната лично на мен марка- мери джейн....
предполагам и затова е удебеленото L :))
и аз се загледах в удебеленото "l", но по-скоро е характерно за шрифта, а не нарочно - виж дебелината на стълба на "!"
а мери джейн каква компания се оказа - сериозен международен бранд:
The spirit of mary jane pure vodka is a premium product of highest quality. Since its release in 2004 this daring spirit has taken the hearts of a whole generation in a blow. The launch of mary jane vodka has been strategically planned to coincide with the strong demand for a young fashionable drink. Producing the new brand SIS ins. One of the biggest suppliers on the balkans peninsula, provided not just highest quality; with its traditional experience it dared to initiate a revolution on the market.
Product Origin: Germany
от алибаба
нещо като официален сайт
ама няма и следа от тая кампания.
Feel Life са искали да напишат, но не особено успешно.
Публикуване на коментар