20.3.07

О, Марияна

Feelife! Или аз не мога да схвана закодираното като таксуван живот послание или някой отплеснат дизайнер е изял малката, но важна буквичка r.

Предлагам следващата кампания на водка Мери Джейн да се съсредоточи около изображения на магистрални труженички и мине под мотото Feelove.

3 коментара:

tina каза...

по скоро feel Life е идеята ако питаш мен, но аз определно също като теб, бая време се чудих на рекламата на иначе несимпатичната лично на мен марка- мери джейн....

предполагам и затова е удебеленото L :))

Пламен каза...

и аз се загледах в удебеленото "l", но по-скоро е характерно за шрифта, а не нарочно - виж дебелината на стълба на "!"

а мери джейн каква компания се оказа - сериозен международен бранд:

The spirit of mary jane pure vodka is a premium product of highest quality. Since its release in 2004 this daring spirit has taken the hearts of a whole generation in a blow. The launch of mary jane vodka has been strategically planned to coincide with the strong demand for a young fashionable drink. Producing the new brand SIS ins. One of the biggest suppliers on the balkans peninsula, provided not just highest quality; with its traditional experience it dared to initiate a revolution on the market.

Product Origin: Germany

от алибаба

нещо като официален сайт

ама няма и следа от тая кампания.

Vani каза...

Feel Life са искали да напишат, но не особено успешно.

Публикуване на коментар