ЮАР 2010
Официалното лого на Световното първенство по футбол през 2006 в Германия беше обект на много критики и дори подигравки. Тогава 11 германски дизайнерски студия стартираха инициатива за алтернативна идентичност. Ситуацията се повтаря и с Южна Африка 2010, разбира се, без никакъв изглед за промяна.
За щастие традицията за официален плакат на световните е доста по-стара от тази за лого и ето - дава нещо като втори шанс за първо впечатление на ФИФА. От 16 предложения, дело на южноафрикански агенции са подбрани трите най-добри, за които до 30. септември може да гласува всеки южноафриканец, както онлайн, така и, точно така, чрез SMS.
За щастие традицията за официален плакат на световните е доста по-стара от тази за лого и ето - дава нещо като втори шанс за първо впечатление на ФИФА. От 16 предложения, дело на южноафрикански агенции са подбрани трите най-добри, за които до 30. септември може да гласува всеки южноафриканец, както онлайн, така и, точно така, чрез SMS.
Уви, в гласуването ти няма да можеш да участваш защото, поне така предполагам, не се намираш в ЮАР. За да се убедиш сам в това, а и за да видиш малко по-големи изображения на плакатите (така и не разбрах какво им пречи на ФИФА да ги пуснат така че да се виждат) кликни тук.
Личен мой фаворит е средното предложение и ще стискам палци за него.
Едит (1. октомври): Страницата за гласуване вече е в небитието и линковете към нея не работят. Победителят ще бъде обявен чак на 25. ноември.
Личен мой фаворит е средното предложение и ще стискам палци за него.
Едит (1. октомври): Страницата за гласуване вече е в небитието и линковете към нея не работят. Победителят ще бъде обявен чак на 25. ноември.
8 коментара:
на мен също средното с главата ми харесва най-много.
това с бременната жена не е лошо, но е далече от таматиката
мда де - и аз така викам :)
и irha така каза също
who's irha?
http://irha.hit.bg/
ама го е заебала от 4 години
важи!
Бравос, печели моя фаворит!
> Линк <
“Portraying a country in the shape of a man heading a ball is a new idea with potent symbolism. For me, football is all about emotion and passion, which is why I was particularly attracted to this poster. It invites the world to join in the celebration of the greatest football event on earth, while highlighting the pride and passion of the African continent and her people. It represents the African dream come true. The South Africans made a good selection for the poster, which will represent their country all the way up to 2010,” said FIFA President Joseph S. Blatter.
For the first time in football history, the FIFA World Cup™ will be hosted on African soil from 11 June to 11 July 2010. The artwork depicts a celebration of the African continent as well as everyone who calls it home. The simple and yet iconic rendering is symbolic of the relationship between football and Africa and captures a sense of excitement, awe and aspiration. It also reflects the positive impact that the 2010 FIFA World Cup™ will have on Africa. Africa is the “hero” of the official event poster. The unique shape of the continent almost naturally lends itself to the shape of a man’s profile, while the face represents every single African supporter from Morocco in the north, Gambia in the east, Somalia, Kenya and Ethiopia in the west to South Africa in the south.
“The official poster symbolises the important role of football in the history, tradition and culture of the African continent. It’s also a recognition that football has always been an inspiration for a better future and a generator of hope in Africa. It recognises that Africa has a football face and a football heart,“ explained Danny Jordaan, CEO of the 2010 FIFA World Cup Organising Committee.
Публикуване на коментар