7.5.12

Лого ревю: НДК

Може би (не) си забелязал, но от известно време Националният дворец на културата си има ново лого.

Абстрактна форма, наподобяваща силуета на сградата, ярко жълто стилизирано слънце (като това на фасадата, което е по-скоро бронзово към черно, но за чий вече стилизирано слънце е допълнително опростявано, ей Богу), абревиатура с малки букви (защо бе, защо?) и адрес на сайт, който, съдейки от композицията, е неразделна част от логотипа. Логото е, най-общо казано, слабо, което важи с еднаква сила и за идеята, и за изпълнението. Макар и на пръв поглед по-"модерно" от предшественика си - просто, доста по-буквално изображение на сградата - то бързо ще остарее, за което ще помогне и липсата на брандбук и разработени приложения, каквито съм сигурен, че няма.

Към всичко това трябва да добавим и красивата птица-розетка, дело на Стефан Кънчев (да, отново Кънчев), присъстваща абсолютно навсякъде в интериора на двореца и де факто лого в продължение на години, и става съвсем неудобно за новото.

5 коментара:

ТониКалво каза...

мен пък ми харесва, ясно показва, че ндк сменя посоката и концепцията, малките букви пък са задълже когато се опитваш да избягаш от една атмосфера, където "министерство" произвежда културата и я спуска към народа... видях го в петък за пръв път и много се изненадах, че има подобно ребрандиране

бронзовото слънце в оригинал е единственият ужасен и не-на-място елемент от иначе интересната като архитектура сграда. Честно казано се надявам да бъде сменен след време с нещо по-смислено.

plamenj каза...

Ми може някой видео билборд да сложат там...

Анонимен каза...

Според мен сградата е по-подходяща за държавно-административни, а не културни цели. Гербът ще стои добре отпред. Имам предвид лъвчето:)

Комитата каза...

Кичозно лайно, като цялата визуална продукция на сегашната власт. Може би освен пешеходната зона в локалното между Орлов Мост и Университета

Лого на фирма каза...

Супер логото, на мен пък ми харесва... за тая бивша държавна, но все още със същия имидж структура какво искате???? Футуристично 3D лого дето бай Георги като дойде на конгреса на БСП ще се чуди що за животно е това :)

Публикуване на коментар