20.3.12

Лого ревю: ТВ7

Защо им е на ТВ7 да сменят логото си, след като от последния, приличен при това ребрандинг са изминали по-малко от 2 години? Минималистично, леко грубовато и още по-дразнещо оранжево новото лого е точно толкова агресивно, колкото се опитва да бъде телевизията в последната година, акцентирайки върху скандална публицистика и български футбол. Логото няма да стане по-красиво, нито ще свикнеш лесно с него, но защо пък при лонча на следващата програмна схема да няма и нов ребрандинг? Впрочем, визията на семейния канал Супер 7 все още не е синхронизирана - да видим какво ще се случи там.

12 коментара:

Момчил каза...

Голямо недоразумение

plamenj каза...

Искаш да кажеш, че не те кефи?

dzver каза...

Аз бих махнал керемидения триъгълник долу в дясно. Би се получила обновена версия на логото от 2005.

plamenj каза...

На екран долният триъгълник е полупрозрачен, което прави логото още по-забележимо (т'ва политически коректно казано). А полупрозрачността е страхотна възможност за ефекти, която тук не е използвана.

Ботъм лайна е, че логото очевидно е трябвало да бъде силно и ярко, без да се превръща в кич. И то е такова.

Никола каза...

Това от 2010 лично на мен повече ми харесва.

kerouac каза...

Бях сигурен, че ще пишеш по въпроса. Новото лого не ме кефи определено. За мен това от 2005 е най-добро :)

Елена каза...

Като пълен лаик в логодизайна, аз няма да коментирам линии и форми, но ще кажа, че новото лого ми идва прекалено оранДжево. Това от 2010 най ми харесва. :)

plamenj каза...

В крайна сметка лого дизайнът е най-вече за начина, по който ще се възприема логото от хората, така че не е от значение дали си "експерт".. Но пък телевизията е имала нужда от промяна и е получила такава - няма как да се сравняват различните лога, защото отговарят на различни изисквания ;-)

Комитата каза...

Логото е напълно отчайващо и говори за това в какво се е превърнала тази телевизия след смяната на ръководството.

георги каза...

Бих го направил розово аз, като цяло е сбъркано още със създаването си (както и телевизията). :)))

Александър Георгиев каза...

Цялата графична концепция не е дообмислена. Анимираните заставки водят в друга посока идеята за графичен знак и се противопоставят с нея. Шрифтът който се използва е плачевен (отчайващ). Посоката обаче на развитие на визияте е правилна - опростяване на формите, изчистване цвета, логика в разделянето на надписи, унифициране на възможностите и т.н. За колорита нямам никакъв коментар. Далтонисти бол. Все пак може авторите за справка да погледнат други телевизии какво са правили преди десетина - петнайсет години точно в тази посока.

Анонимен каза...

2005-та!

Публикуване на коментар