18.3.11

Архив: септември и октомври 2007

Едно от най-неприятните неща на ровенето в архивите е да откриеш, колко публикувани клипове е затрил Ютюб.

Есента на 2007 г. направих подборка на най-мразените шрифтове, чието продължение така и не намерих време да напиша, а Световното в Южна Африка беше далеч в бъдещето и все още се търсеше официален плакат. Историята на Каран Билимориа и измислената от него бира Кобра е първият от една не особено редовна, но любима моя поредица за успешни бизнес истории. Цветната тематика се отчете с първото споменаване на любимата ми онлайн общност Калърлавърс и един забавен тест - пробвай се сега, ако не си го направил навремето. Абсолютна мистерия пък си остава как невзрачния постинг Карта за кино продължава да генерира трафик към блога.

2 коментара:

Комитата каза...

О и ти си усетил гадостите, които се случват с Youtube. Аз бях буквално бесен преди няколко дни:

http://komitata.blogspot.com/2011/03/youtube.html

plamenj каза...

Да, видях.. пълна мизерия... Аз до едно време проверявах и подменях клиповете, които свалят, но ми писна.

Публикуване на коментар