1.10.10

Гълъбова поща

Птицата тия дни излита за Виена, та реших да изпълня иначе невъзможното й желание да бъде гост-блогър в почти елитен блог. Ето какво получих тази нощ на мейла:

Привет, мили дами, привет, мили Пламен,

Изпращам ви кадри от изминалата вечер. Тя е за вас не толкова специална вероятно, ама за мен беше, и още как. Смущава ме присъствието ми на повечето от снимките, ама да кажем, че ми е за първи и последен път.

Ще се опитам да обобщя същата тази вечер чрез следните highlights:

- Червената лавина претърпя, ахм, достойна загуба от португалския гранд (тая дума я знам от спортните коментатори, белязали детството ми) Порто;

- Удостоихме с дългоочаквана (от лично моя страна) визита кръчмата "Под Асмата", находяща се на ул. Модест Мусоргски в прескъпия ми квартал Яворов;

- При все дългогодишната ни дружба, с Алена (позната още като Юда) за първи път се сдобихме със снимки, в чиято композиция фигурираме заедно (и по стара като света традиция пихме по един голям български джин). Great success;

- Горното се отнася и за Пламен, ама него вероятно го боли фара (epic fail);

- Леля ви се запозна с магията на Сектор Г;

- Наситили се на магията на Сектор Г, леля ви и аз предприехме кръстоносен поход към семкаджийския Сектор В, рискувайки второто полувреме на мача. Свойствената за мен харизма ни помогна да се доберем до заветната цел навреме, при все упоритата съпротива на блюстителите на реда;

- Много повече от близка среща с отявлените ценители на добре изпеченото слънчогледово семе Сектор В не съумя да ни предложи. За добро или лошо обаче, най-ненадейно орловият поглед на леля ви се спря на любопитен медиен артефакт - страница от вестник Телеграф, разкриваща пикантни детайли по случая Ивона (Пламен, можеш да се запознаеш с предисторията на същия тук);

- След уютна вечеря в симпатичния ресторант Vagabond (recommend!), с леля ви се завърнахме у дома, където ни посрещна Принц Франц, своевременно изпикал се 6+ пъти на отличния ни дъбов паркет;

- Леля ти, преди минути ми се наложи да установя фаталния край на моята научна дейност. Деница е изхвърлила съдържанието на чашата, която съхраняваше единствените по рода си и до момента резултати от моя първи амбициозен експеримент. Сломена съм и съкрушена, I. Want. Revenge!

- Пожелавам ви лека нощ, а с някои от вас (с кои от вас зависи от вас) ще се видим утре в 19:30 ч. пред Арена Запад, за да се насладим на филмовия шедьовър Мачете на небезизвестния сеньор Родригез.

Нещо съм се поизнежила, така че бъдете така любезни да допуснете, че това не е последното ми предпрощално включване. Любя ви, тача ви и ви милея силно и ви целувам нежно за гуднай!

П. С. Адрианита, тоя мейл не те засяга особено, ама аз да те информирам за трепетите и вълненията ми, че в Скайп те няма никва, майна. Обади ми се утре когато искаш, и гледай да си оскъдно облечена пред камерата, за да има матрял за тайния ни блог.

2 коментара:

soregashi каза...

Ехе, давам моя блог да се изяви, пък след нейния пост ще е елитен :D.
Много як пост искам още!

Пижон каза...

Пламен, във Виена няма да мре птицата, или поне не възнамерява. Ама като си понечил да й изпълняваш предсмъртните желания, дай й да напише tribute пост за Жан Виденов ;)

Публикуване на коментар