Левче
Трамвай по линия 5, около 7 часа вечерта. "Втора, втора! Не работи!" крещи ватманката към хората, прииждащи към първата врата на всяка спирка и побутващи я за да се отвори. На вратата, уви, твърде високо с тиксо е залепено листче, на което с химикалка е написано "НЕРАБОТИ".
"Всъщност работи," обяснява ватманката на пътниците вътре, "но е откачено едното рамо и ако се отвори може да падне и да пребие някой". Возил съм се в същата мотриса и преди и знам, че някой може да бъде пребит от поне няколко седмици.
Малко по-назад жена прекратява разговор по мобилния си телефон с обяснението, че е в трамвай и е много шумно. Работещите врати тъкмо са се затворили с трясък и трамваят потегля с грохот и скърцане.
Знаеш ли, сутрин, в претъпкания градски транспорт е по-тихо. Сякаш трамваят ляга по-плътно на релсите под тежестта на товара, а висящите на стъпалата пътници омекотяват затварянето на вратите.
От 1. юли билетът за еднократно пътуване ще струва 1 лев. Без съмнение креативна мярка на Столична община в борбата с транспортните проблеми на града.
"Всъщност работи," обяснява ватманката на пътниците вътре, "но е откачено едното рамо и ако се отвори може да падне и да пребие някой". Возил съм се в същата мотриса и преди и знам, че някой може да бъде пребит от поне няколко седмици.
Малко по-назад жена прекратява разговор по мобилния си телефон с обяснението, че е в трамвай и е много шумно. Работещите врати тъкмо са се затворили с трясък и трамваят потегля с грохот и скърцане.
Знаеш ли, сутрин, в претъпкания градски транспорт е по-тихо. Сякаш трамваят ляга по-плътно на релсите под тежестта на товара, а висящите на стъпалата пътници омекотяват затварянето на вратите.
От 1. юли билетът за еднократно пътуване ще струва 1 лев. Без съмнение креативна мярка на Столична община в борбата с транспортните проблеми на града.
Няма коментари:
Публикуване на коментар