Бетфеър
Телевизионната реклама е новост при букмейкърите - за бизнес, разчитал предимно на онлайн и прес реклама, тя е прекалено скъпа. Пък и спортните залагания често са предмет на доста рестриктивно законодателство и не е хубаво да се вреш в очите на регулаторите. С подобряване качеството и достъпа до интернет, изграждането на силни чисто онлайн буки брандове и повишаване сигурността на плащанията, обаче, борбата за малкия, кежуал играч налага използване на по-конвенционални средства, каквито са тв спотовете и спонсорствата.
Миналата година най-голямата борса за залагания в света Бетфеър стартира първата си телевизионна кампания. За тези които не знаят - при борсата няма букмейкър - офертите се правят от други играчи, които определят коефициентите и залози до каква сума са готови да приемат. Така коефициентите при Бетфеър са най-високи, а оборотите толкова големи, че системета се използва и от други букмейкъри за хеджинг. Именно коефициентите винаги са били конкурентното им предимство. Поради това е знаково, че новата им кампания залага на по-свежа визия и налага идеята за Бетфеър като общност от играчи, а не просто сайт, където печелиш или губиш пари. Бизнесът се променя.
Не че българското законодателство в сферата на хазарта е особено либерално. Всъщност може да се каже, че е по-скоро хаотично благодарение силното лобиране в една или друга (най-вече една) посока, което позволява на фирми като Спортингбет, Бет-ат-хоум, Биуин, Бетфеър и отскоро Бет365 да са толкова видими и активни. Не знам колко ефективна ще е адаптираната реклама (върви по Диема, по време на мачовете от Висшата лига), но най-малкото е приятна за гледане.
Миналата година най-голямата борса за залагания в света Бетфеър стартира първата си телевизионна кампания. За тези които не знаят - при борсата няма букмейкър - офертите се правят от други играчи, които определят коефициентите и залози до каква сума са готови да приемат. Така коефициентите при Бетфеър са най-високи, а оборотите толкова големи, че системета се използва и от други букмейкъри за хеджинг. Именно коефициентите винаги са били конкурентното им предимство. Поради това е знаково, че новата им кампания залага на по-свежа визия и налага идеята за Бетфеър като общност от играчи, а не просто сайт, където печелиш или губиш пари. Бизнесът се променя.
Не че българското законодателство в сферата на хазарта е особено либерално. Всъщност може да се каже, че е по-скоро хаотично благодарение силното лобиране в една или друга (най-вече една) посока, което позволява на фирми като Спортингбет, Бет-ат-хоум, Биуин, Бетфеър и отскоро Бет365 да са толкова видими и активни. Не знам колко ефективна ще е адаптираната реклама (върви по Диема, по време на мачовете от Висшата лига), но най-малкото е приятна за гледане.
Няма коментари:
Публикуване на коментар