Знамена на рекламата 6
Да, отново е време за тях.
Започваме умерено скучно със старс енд страйпс.
С последната кампания очевидно минаваме към природозащитническа тематика.
Следват три приятни визии за списание, в които обаче не виждам много смисъл.
Подобна концепция в една кампания за Ариел, която май не е реализирана, но да не си капо с перилните препарати, ето ти един индийски Тайд.
Норуиджън еърлайнс (досега си мислех, че Норвегия участва в САС) преоткрива една не стара идея. Следват още самолетчета в знамената за Атлантик и Латам.
Още малко Венецуела.
Ред е на няколко (а не една, повторена няколко пъти) визии с Япония, възвърнала комерсиалната си привлекателност.
Текстил, козметика за коса, конзола за игри, китове, ресторант, галерия и школа по карате, можеш ли да си представиш? Толкова много, че последният е в следващата група картинки.
В Германия центърът бил червен.
Стигаме и до задължителната порция Юниън Джак.
За финал ми останаха една реклама на Хайнекен, кой знае защо кръстена "турски флаг" и нещо от Швейцария за бежанците.
Започваме умерено скучно със старс енд страйпс.
С последната кампания очевидно минаваме към природозащитническа тематика.
Следват три приятни визии за списание, в които обаче не виждам много смисъл.
Подобна концепция в една кампания за Ариел, която май не е реализирана, но да не си капо с перилните препарати, ето ти един индийски Тайд.
Норуиджън еърлайнс (досега си мислех, че Норвегия участва в САС) преоткрива една не стара идея. Следват още самолетчета в знамената за Атлантик и Латам.
Още малко Венецуела.
Ред е на няколко (а не една, повторена няколко пъти) визии с Япония, възвърнала комерсиалната си привлекателност.
Текстил, козметика за коса, конзола за игри, китове, ресторант, галерия и школа по карате, можеш ли да си представиш? Толкова много, че последният е в следващата група картинки.
В Германия центърът бил червен.
Стигаме и до задължителната порция Юниън Джак.
За финал ми останаха една реклама на Хайнекен, кой знае защо кръстена "турски флаг" и нещо от Швейцария за бежанците.
Няма коментари:
Публикуване на коментар