15.11.07

Филиповден

Вчера бях на деня на Филип Котлър в България, мисля, разумен начин да похарча ей тия пари. Ако някога си учил маркетинг, вероятността Котлър да е автор на учебника или пък да е преписан дословно от негов е доста голяма.

Това обяснява, че на семинара присъстваха над 800 човека, не видях познати лица, но се оказва, че са присъствали. Уви, с навалицата си вървяха и всички прилежащи неуредици, както и димната завеса, която обгръщаше коридорите по време на кафе паузите (спонсорите от Карелия се бяха погрижили да има цигарки).

Досега, представи си, не бях стъпвал в Кемпински. Всъщност е логично - какво ще диря аз в хотел в София? Оказа се мощен соц лукс - дървени ламперии, платнени тапети, месинг и кристални полилеи.

Котлър е всичко, което може да очакваш, и перфектен лектор, макар че цял ден си е уморителен при какъвто и да е лектор. Общо всето след подобни семинари се чувстваш тъпо заради контраста между чутото и реалността във фирмата ти.
_

+ Ако се падаш дизайнер, моля те попълни тази анкета.

2 коментара:

Eleonora каза...

az! az! az bqh tam!!!

Пламен каза...

:-) Недей така, че ми се вдига прекомерно его-коефициента

Публикуване на коментар