31.1.07

Манохар

Ток
Към 8 часа ме будят за да ми предадат анкетка за това как могат да направят престоя ми в хотела по-приятен - в колко часа да чистят стаята, искам ли плодове и цветя, каква храна предпочитам, имам ли нужда от адаптер за контактите. Да, имам. Слизам да уточня това на рецепцията, където обяснявам, че ползвам зарядни с европейски щепсели и им ги описвам.

Прибирам се в стаята да подремна и предвидливо поставям табелката "Do not disturb" на вратата. Заспивам и малко след това ми звънят за адаптера. "Извинявайте за безпокойстовото." "Аа, няма проблем."

Вече имам адаптер, с който мога да ползвам индийски уреди в Европа.


Закуска
"Желаете ли нещо допълнително към закуската?"
"Да, пържено яйце."
"От едната или от двете страни?"
"От двете."


По индийския ESPN дават репортаж от финала за купата на Китай. Пажин срещу Янкович. Отборът на Пажин печели.


Персоналът в хотела - сервитьори и камериери (ми като камериерки, ама мъже, не знам как се казва) - се подменя всеки месец. Днес беше последния ден. Нашите отиват в различен хотел от веригата, а тук идват други. Странно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар