Keine Staus. Keine Hektik. Keine Cocktailparties. Keine Handys. Keine Meetings. Keine Kompromisse. Kein anderes Bier. Wie das Land, so das Jever.
Тази кампания на Йевер стартира през 1995 г. и до сега, след има-няма 12 години, спотът продължава да се върти с голяма честота по немските телевизии. В интерес на истината идеи да бъде заменена е имало неколкократно, а веднъж е спряна, но върната скоро след това. Текстът е променен леко от първоначалната версия, която гласи:
Keine Staus. Keine Termine. Keine Hektik. Kein Stress. Keine Kompromisse. Kein anderes Bier. Wie das Land, so das Jever.
12 години са адски много, особено за реклама - не съм проверявал, но се съмнявам, че съществува друга такава кампания. Спомни си само какво те интересуваше и занимаваше през 1995 г. Посланието й, обаче, не се влияе от времето. Напротив - дали обективно или не, ежедневието ни става все по-забързано, изнервящо и несигурно, а фризийското спокойствие - все по-желано и недостижимо.
Първоначално маркетинг отделът на Йевер се е опасявал, че финалния кадър може да бъде възприет като падане на пиян човек. За щастие от Юнг фон Мат са настояли да го запазят и по този начин да завършат внушението за сигурност и пълна свобода.
А бирата? Ами тя е типичен немски пилс, но със характерна силно изразена горчивина. Friesisch herb.
Тази кампания на Йевер стартира през 1995 г. и до сега, след има-няма 12 години, спотът продължава да се върти с голяма честота по немските телевизии. В интерес на истината идеи да бъде заменена е имало неколкократно, а веднъж е спряна, но върната скоро след това. Текстът е променен леко от първоначалната версия, която гласи:
Keine Staus. Keine Termine. Keine Hektik. Kein Stress. Keine Kompromisse. Kein anderes Bier. Wie das Land, so das Jever.
12 години са адски много, особено за реклама - не съм проверявал, но се съмнявам, че съществува друга такава кампания. Спомни си само какво те интересуваше и занимаваше през 1995 г. Посланието й, обаче, не се влияе от времето. Напротив - дали обективно или не, ежедневието ни става все по-забързано, изнервящо и несигурно, а фризийското спокойствие - все по-желано и недостижимо.
Първоначално маркетинг отделът на Йевер се е опасявал, че финалния кадър може да бъде възприет като падане на пиян човек. За щастие от Юнг фон Мат са настояли да го запазят и по този начин да завършат внушението за сигурност и пълна свобода.
А бирата? Ами тя е типичен немски пилс, но със характерна силно изразена горчивина. Friesisch herb.
Няма коментари:
Публикуване на коментар