Една от онези иска-ми-се-да-се-бях-сетил-за-това-пръв идеи, но тук първи са се сетили едни бразилци. Нали, очевидно е - покупки, групирани по цвета на опаковката. Найс.
Биричка е Брама, най-силната марка в Бразилия, част от портфолиото на ИнБев, та се намира често из Европа. Лично мнение: средна работа, ама бразилска ;-)
това е малко съвременен танц :)
ОтговорИзтриванекаква е целта, освен самите картинки?
Ами световен мир, да няма бедни и децата сираци да си имат семейство... за това се сещам.
ОтговорИзтриванеХмммм, това е идея!
ОтговорИзтриванеНо и кошничките да бяха с цвета на съответните опаковки...
Ууу, забравили са ментоса във втората кошница :-P
ОтговорИзтриванеМен ме радва жълтата - заради m&m's, и червената - заради биричката :-)
ОтговорИзтриванеТова Брахма е биричка ли? На вид и им никога не бих го разпознала като такава. Виж, онова в центъра на черната от раз бих казала, че е Гинес :)
ОтговорИзтриванеБиричка е Брама, най-силната марка в Бразилия, част от портфолиото на ИнБев, та се намира често из Европа. Лично мнение: средна работа, ама бразилска ;-)
ОтговорИзтриване