19.4.07

Неуважаеми

Мразя хората, които пушат по спирките на градския транспорт. Те оставят пушека да се пропие в дрехите ти и лицето ти, издишват дим срещу теб, размотават се така, че да не остане някой необгазен и мятат неизгасената цигара на земята, когато им дойде рейсчето. За това може да има само две обяснения - или става дума за пълни олигофрени или за социопати, които се кефят да вредят на здравето на невинни хора.

Неуважаеми пушачо, не си спомням да съм ти разрешавал да ме тровиш, не си спомням и да си ме молил за разрешение да замърсяваш въздуха в моя близост. За това, така както аз (все още) не съм ти помлял носа - нещо, което ще ти мине след като месец разхождаш физиономия съвсем малко по-смешна от сегашната ти, очаквам и ти да не правиш нищо, което може да ми докара рак, който със сигурност няма да ми мине след месец! Ако случайно те хване абстиненцията, моля използвай малката си осмърдяна квартирка за целта.

2 коментара:

Анонимен каза...

Толкова са нагли!Понякога ме гледат като обратен,защото им показвам ,че димът им е неприятен!
Та те отнемат най-суверенното ми право да дишам просто въздух , а не синкавите им облаци !

plamenj каза...

веднага мога да ти дам техния аргумент - ти пък им отнемаш правото да се тровят на воля... нема оправия.

Публикуване на коментар