20.3.07

О, Марияна

Feelife! Или аз не мога да схвана закодираното като таксуван живот послание или някой отплеснат дизайнер е изял малката, но важна буквичка r.

Предлагам следващата кампания на водка Мери Джейн да се съсредоточи около изображения на магистрални труженички и мине под мотото Feelove.

3 коментара:

  1. по скоро feel Life е идеята ако питаш мен, но аз определно също като теб, бая време се чудих на рекламата на иначе несимпатичната лично на мен марка- мери джейн....

    предполагам и затова е удебеленото L :))

    ОтговорИзтриване
  2. и аз се загледах в удебеленото "l", но по-скоро е характерно за шрифта, а не нарочно - виж дебелината на стълба на "!"

    а мери джейн каква компания се оказа - сериозен международен бранд:

    The spirit of mary jane pure vodka is a premium product of highest quality. Since its release in 2004 this daring spirit has taken the hearts of a whole generation in a blow. The launch of mary jane vodka has been strategically planned to coincide with the strong demand for a young fashionable drink. Producing the new brand SIS ins. One of the biggest suppliers on the balkans peninsula, provided not just highest quality; with its traditional experience it dared to initiate a revolution on the market.

    Product Origin: Germany

    от алибаба

    нещо като официален сайт

    ама няма и следа от тая кампания.

    ОтговорИзтриване
  3. Feel Life са искали да напишат, но не особено успешно.

    ОтговорИзтриване